You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - סכנין ניצחה במשחק המהפכים מול מכבי תל אביב
שוב חגיגה אדומה בנס ציונה. שחקני בני סכנין חוגגים (צילום: ראובן שוורץ)

נוער - סכנין ניצחה במשחק המהפכים מול מכבי תל אביב

ליגת העל - מחזור 24: במשחק בו שתי הקבוצות צעדו ביתרון והצליחו לחולל מהפך, ניצחה הקבוצה הצפונית 2:3 הרחק מביתה, 6 ימים לפני חצי גמר הגביע

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
סיוע להכנת הכתבה: האתר הרשמי מכבי ת"א

המחזור ה-24 בליגת העל לנוער יצא היום לדרך, במשחק שבו מכבי ת"א אירחה באצטדיון בנס ציונה את בני סכנין, שטרם המשחק דורגה במקום השלישי כשהיא מקדימה ב-7 נקודות את מכבי ת"א, השישית בטבלה, ובמקביל היא מרוחקת נקודה אחת מהמקום השני אותו איישה האלופה המכהנת, מכבי חיפה. המשחק הוקדם לבקשת בני סכנין, שביום שלישי הקרוב תחזור לאצטדיון בנס ציונה ותשחק לראשונה בתולדותיה במעמד חצי גמר הגביע בו תפגוש את הפועל באר שבע, נועלת הטבלה בסיטואציה שבה עירוני קרית שמונה מוחרגת מהגעה למשחק מבחן על ההישארות בליגה.

קבוצת הנוער של בני סכנין ממשיכה בעוצמה את העונה הטובה ביותר שלה בהיסטוריה. לפני זמן קצר הצליחה הקבוצה שמודרכת ע"י עבאס סואן - קשר העבר של נבחרת ישראל, שנחשב לסמל הגדול ביותר של המועדון, לנצח 2:3 את מכבי ת"א במשחק התקפי משני הצדדים, משוחרר מלחצים ויפה לעין, פחות מחודש לאחר שבמשחק רבע גמר גביע המדינה שנערך באותו אצטדיון ניצחה בני סכנין 2:4 בפנדלים.

כבר בדקה ה-6 בני סכנין עלתה ליתרון 0:1. מסירת עומק לעברו של החלוץ האפריקאי, צ'ינימירים גודוין, הסתיימה בבעיטה של האחרון לרשת. לגודווין היה זה שער שני בארבעה ימים, לאחר שבמוצאי השבת כבש את שער המהפך במשחק הניצחון 1:2 של קבוצת הבוגרים על הפועל חיפה.

אחרי כחצי שעה שבה עבד יאסין, שוער סכנין, היה במיטבו וסיכל ניסיונות הבקעה של מכבי ת"א, בדקה ה-32 הצליחו הצהובים לכבוש שער של נחישות. אגם חנון חטף כדור מהגנת סכנין, בעט לעבר השער והשתלט על כדור שנהדף לעברו ובעט לרשת וקבע שוויון 1:1.

גם המחצית השניה המשיכה להתנהל בקצב גבוה. בשלב מוקדם צ'ינימירים גודוין נגח כדור למשקוף, אך בדקה ה-58 מכבי ת"א חוללה מהפך וזאת לאחר שעבירה שבוצעה ברחבה על אגם חנון הביאה לפסיקה לבעיטת פנדל לזכות מכבי ת"א, שאותה תרגם עידו עולי לשער מהפך 1:2.

בדקה ה-75 נפסקה בעיטת פנדל לזכות מכבי ת"א. עלי ח'טיב הכשיל ברחבה את צ'ינימירים גודוין. אחמד טאהא דייק מהנקודה הלבנה וקבע שוויון 2:2.

בדקה ה-81 שוב מהפך ! צ'ינימירים גודוין השתלט על מסירת עומק לעברו ובעט מתוך הרחבה לרשת וקבע 2:3 לבני סכנין.

לקראת סיום המשחק עידו עולי כמעט השלים צמד אישי משלו, אך קורת השער מנעה ממנו את זה ומנעה מקבוצתו לחולל שוויון. בסיום, ניצחון 2:3 לזכות בני סכנין, שעולה למקום השני לפחות עד לסיום משחק החוץ של מכבי חיפה מול מ.ס אשדוד (שבת, 12:15, אצטדיון ה"סינטטיקו").

מוקדם יותר היום פרסם רז אמיר באתר ONE כתבה על תקציב מחלקת הנוער של מכבי ת"א ועל סכומי השער של בעלי התפקידים המרכזיים במועדון.לקריאה, לחצו כאן


שתפו אותנו